Audi Allroad 4.2 V8

VÝBAVA

BEZPEČNOSŤ:

ABS, airbag spolujazdca, airbag vodiča, airbagy bočné vpredu, airbagy bočné vzadu, airbagy okenné, alarm, ASR, brzdový asistent, centrálne zamykanie, EBV, ESP, imobilizér

KOMFORT:

rádio + CD + MP3, diaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná 4x, elektrické sedadlá, elektrické zrkadlá, fólie, klimatizácia dvojzónová, kožený interiér, lakťová opierka, multifunkčný volant, palubný počítač, posilňovač riadenia, tempomat, tónované sklá, vyhrievané sedačky, vyhrievané zrkadlá, klimatizovaná priehradka, parkovacie senzory vzadu a vpredu, adaptívny podvozok

ĎALŠIA VÝBAVA:

hliníkové disky, hmlovky, strešný nosič, xenónové reflektory

STAV VOZIDLA:

Ako nové kúpené v SR, Servisná knižka

POZNÁMKY:

Pri 280.000km robený komplet repas prevodovky a hydromeniča. Mám k tomu aj doklad. Pri 317.500km menený komplet motor, ktorý je pôvodom zo Švajčiarska (mal 145.500km). Reálne je na aute najazdené 330.000km a vymenený motor má tým pádom cca 158.000km. (ale veď každý podľa seba čo sa budem chváliť 😀 )Teraz menený olej a filtre (bezpopolnatý 5W40 Liqiu Moly), predné (ATE) a zadné (TEXTAR) brzdové kotúče, obloženie a brzdové valčeky, pred cca 2 rokmi menený hydromenič v prevodovke spoločne aj s olejom. Ku autu dávam aj náhradnú prevodovku s nájazdom 145.500km je ako nová (ostala mi z projektu v ktorom bolo auto hlavnou súčasťou), skontrolovaná firmou Autolabs v Ružomberku + dám k autu aj sadu rozvodovej reťaze (FEBI originál), komplet riadenie, 4x vzduchové vankúše spoločne aj s tlmičmi vo vynikajúcom stave 🙂 a veľa ďalších náhradných dielov. V aute je aj nový svetlý kožený interiér prehodený taktiež zo švajčiarskeho pôvodu, ktorý som impregnoval (kúpil som druhý allroad V8 bol ako nový, žiaľ bol po búračke. Všetko čo sa dalo sa prehodilo do audiny) Nový motor nebol prerobený na LPG. Dal som druhé sanie zo starého motora, ktoré už bolo prerobené na LPG. Čiže je tam oficiálne zapísané LPG s novou nádržou, ktorá je na 10r. Pravidelne servisované. Podvozok funguje ako má. Kompresor je tiež po generálke, vymenené všetky tesnenia, vysušovacie guličky a taktiež vymenená hlava valca spoločne s tesniacim krúžkom. Vankúše impregnované. Na aute boli dorábané bixenony a zadné svetlá full LED. Na aute obuté R18 z S6/RS6 Pirelli zadné sú rok staré a predné sú nové. Disky som dal nastriekať na matnú antracitovú farbu. Na aute je ladený výfuk, odstránené všetky tlmiče na výfukovom systéme a nahradené rezonátormi WM Sport. Samozrejme ku autu dávam aj originál výfuk, kvôli STK a EK 🙂 Na aute sú fólie v zadu 20% priepustnosť. Na aute sa jazdí s rozumom. Pri LPG žiadne podlahy max. 3000ot./min., pri predbiehaní alebo lepšie napísané ostrejšej jazdy bolo hneď prepínané na benzín. Státie v kolóne tiež len pri benzíne. Nová STK a EK. Na aute sa denno-denne jazdí čiže na tachometri bude iný údaj, ktorý uvádzam. Pre zvedavých ľudí: “moja spotreba paliva je cca 300km za 30€ po meste (0,65€/1L-LPG). Na PC mi svieti dlhodobá spotreba 12,7L/100km čo je priemerná, v meste to môže brať cca 15L/100. Na dlhšie trasy auto prejde cca 350km (130-140km/h).TU JE HISTÓRIA A SERVISNÁ KNIŽKA SPOMÍNANÝ “PROJEKT” na slovensku je to unikát. https://www.facebook.com/oapa.sk/videos/606140283206659/ V prípade vážneho záujmu ma prosím kontaktujte.

The following two tabs change content below.

Odborná Asistencia Pri Automobiloch

Najnovšie príspevky od Odborná Asistencia Pri Automobiloch (zobraziť všetky)

ZÁKLADNÉ ÚDAJE

Cena 6.500
Najazdené km 345 000 km
Farba Strieborná sv. metalíza
Prevodovka Automat 5 st.
Karoséria
Pohon 4x4
Motor 8 valec vidlicový 4.2L
Kombinovaná spotreba 13.8 l

TECHNICKÉ ÚDAJE

Rok výroby 2004
Značka Audi
Model Allroad
miest 5
Dvere 5
Pohon 4x4
Prevodovka Automat 5 st.
Palivo Benzín
Spotreba mimo mesta (l/100km) 10.2
Spotreba kombinovaná (l/100km) 13.8
Spotreba mesto (l/100km) 15
Objem motora (cm³) 4172
Usporiadanie valcov vidlicový
Objem motora (l) 4.2
Počet valcov 8
Výkon (kW) 220
Výkon (PS) 300
Norma emisií Euro 4